Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Friday, March 30, 2007

povestiri din copilarie -3


Tot acelasi chirias ne-a aratat cum se culeg ciupercile de pe deal, de obicei la vreo 2-3 zile dupa o ploaie zdravana. Denumirea era ciuperca de balegar( am vazut dupa aia ca se numeste- Agaricus/ Champignon), iar dealurile inverzite pe care cresteau aceste minunatii erau fertilizate de diverse vacaline si bouline ce apartineau unor tarani. Totusi era foarte obositor sa bati ore intregi toate coclaurile pentru o traista de ciuperci. De asemenea aparea competitivitatea si nu puteam sa mergem decat imprastiati. Unu de gasea o ciuperca tacea malc, astfel incat intr-o zi, dupa ce am catarat toate delusoarele m-am trezit ca aveam cateva ciuperci, pe cand Cezar si cu varu'su stransesera o punga mare. Varu'su mai lenes, a plecat mai devreme, eu reusind sa il conving pe vecin sa mai mergem impreuna. La intoarcere cand am rupt de curiozitate cateva ciuperci de-ale vecinului am vazut ca erau pline de viermi astfel incat le-a aruncat pe toate intr-un parau :). Cu alte ocazii am mers am mers si prin padure, dar acolo cresc alte ciudatenii de ciuperci, pe care nu prea le cunosteam, asa ca m-am lasat pagubas. Alte dati m-am intalnit cu concurentza, o satra de tigani de la bloc care plecasera pe roua, si barbierisera tot campul. Cea mai tare faza era cand am intalnit o baba vai de capul ei..care se sprijinea intr-un batz(nici toiag nu avea de saraca ce era), totusi avea un caine care mirosea ciupercile. Al dreaq caine maidanez.. Astfel baba dadea lovitura!!
PS: eu niciodata nu m-am omorat dupa mancat ciuperci, astfel ca rezultatul muncii mele sfarsea de regula la gunoi.
PPS: odata , in lipsa de alte ciuperci am cules niste ciuperci care aveau niste puncte galbene pe palarie. Am intrebat-o pe bunica daca sunt bune si ea mi-a zis ca nu stie, si ca mai bine sa le arunc. Pana la urma le-a mancat vecinul si nu a avut nici pe dracu.

2 comments:

Andrei Crăiţoiu said...

Cunosc un caz cand o familie a mancat ciuperci cu puncte galbene si rosii pe palariuta.Nu au murit dar toata noaptea s-au lovit cu capul de intrerupatoarele din casa si radeau ca prostii.A doua zi aveau fruntea plina de sange si inflamata.
Sa auzim de bine!

ing said...

Ce ti-e si cu progresul asta. In ziua de azi e suficient sa faci o iesire la piscina si te intorci cu tolba plina.