Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Sunday, March 11, 2007

Post de duminica dupa-amiaza

Nu stiu daca multi stiu parodia asta dupa Brokeback Mountain. Eu am vazut-o prima oara pe 220.ro (acu multe luni de zile). Marturisesc ca nu am vrut sa ma uit la versiunea originala, cand am aflat despre ce e vorba in film. Nu neaparat ca era vorba de homosexuali, cat pentru faptul ca nu imi place sa ma uit la filme lalaite, de dragoste.
http://www.youtube.com/watch?v=rtQEryXrJww

De asemenea nu stiu cati ati vizionat documentarul "101 embarassing sexual accidents " Vi-l recomand cu caldura :P . Apar multe cazuri de gay, pe primul loc aflandu-se un cuplu gay care a incercat senzatiile tari. Pe scurt..unu i-a turnat prin palnie, direct in rect-- ciment, ca sa ii faca un mulaj. Rezultatul: arsura +spital + o amintire nepretuita din beton.

Apropo de platourile de filmare din Romania. Tin minte ca acum cativa ani, facuse valva un articol despre descoperirea unui asemenea "platou" in Delta Dunarii. Era vorba de vreo 10-20 de baietei jucausi care faceau filme gay, sub atenta indrumare si consiliere a unor producatori straini. Probabil ca politistii le-au stricat planurile, ca nu am auzit sa fi luat vreun Oscar acesti adevarati "lupi ai deltei". Si te mai gandesti ca erau si tantari grupa mare...

1 comment:

Anonymous said...

Nu pot sa zik ca "bareback mountain" nu e amuzant, dar e foarte homofob.

Si nu mi se pare normal sa se faca misto, mai ales pe baza filmului acestuia, care, si asa a fost destul de criticat si judecat de catre toti si care promoveaza anumite idei tabuu.

In fine, nu sunt pro parodii in general. Parodiile sunt produsele unor oameni care NU au viata personala si, evident, trebuie sa frece menta cu stil :)