Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Monday, March 26, 2007

crede si nu cerceta

Ma gandeam zilele astea la importanta educatiei ortodoxe. Imi amintesc de cum ma invata bunica rugaciuni, de cum ma plictiseam la biserica. Mai tarziu tin minte ca datorita religiei intr-un semestru am avut cea mai mare medie din clasa(eram la liceu :) ). Bruma de rugaciuni ce mi-o amintesc vine tot din frageda copilarie, saracii popi nu au reusit sa imi stimuleze memoria. La inceput cand venea parintele acasa cu Boboteaza, fratii mei dormeau cu nesimtire. Bunica era deja imbracata, pieptanata pregatita cum se cuvine si ii crapa obrazul de rusine ca nepotii stateau ascunsi sub plapuma. La inceput ii turnam la preot si el venea la pat.. tragea plapuma de pe ei si dadea cu stebla de busuioc inmuiata in galeata(cu apa sfintita) a tarcovnicului. Dupa aia nu m-am mai deranjat. Tot asa, la o pomana organizata in post, am scris pe un bilet ca am pus grasime de porc in borsul de peste, iar biletul i lam dat preotului, care statea la masa. Asta a ras in barba si a scris si el ca am facut foarte bine, ca a iesit mancarea mai gustoasa :) . Avea simtul umorului popa ala a nostru!
Oricum cea mai interesanta intamplare o am de la un Pasti in care preotul se imbatase inaite, si nu stiu in alte parohii cum este, dar la noi era traditional sa se inconjoare biserica cu preotul in frunte. Popa o lua in sens invers, cu toata turma de credinciosi dupa el..si i-a dus in fundul curtii pe langa niste wc-uri. La scurt timp popa a fost mazilit( din cate am inteles mutat disciplinar pe la o comuna cu podgorie). De asemenea am asistat mai demult la o slujba in perioada alegerilor locale. Intr-o scurta pauza un trimis de "sus" (episcopie) a citit un sfat al unui sef al popilor care zicea ca e mai bine ca lumea sa il voteze pe x si nu pe y. Marturisesc ca mi s-a facut greata si am plecat tot atunci.
Concluzii: probabil ca pentru mine (un computer depasit) crestinismul e un fel de sistem de operare, un hibrid intre Windows si Linux, operez cu niste valori pe care le inteleg in mai mare sau mai mica masura. Prefer sa folosesc aceste programe fara sa platesc licenta la distribuitor, fara sa ma duc da diverse formatari in grup duminicale.

No comments: