Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Wednesday, April 25, 2007

"strugurelu' strugurelu' hai la joc"

Ultima stire.. Azi am ratat o ocazie unica sa vad ceva interesant.. Intrucat am intarziat, m-am retras intr-un amfiteatru si am mai citit cate ceva. Cand mi-am revazut colegele, mi-au povestit ceva nemaiauzit de mine. Cica un baiat de 17 ani s-a prezentat cu fimoza. Cum admirau fetele preputzu traumatizat, una din ele a remarcat ca acesta prezenta un fel de eroziuni. L-au intrebat si el le-a raspuns oarecum jenat ca alea nu sunt de la boala, ci ca si le-a produs singur. Pana la urma ce am aflat de la fete:
- desi minor, a recurs la metoda cu introdusul bilelor de rulment pe uretra( adica si le-a bagat pe putulica)
-de asemenea a recunoscut ca si-a injectat "strugurel" din ala de buze in penis. Strugurel lichid cica, habar nu am avut ca exista si din ala. Cateva picaturi, injectate direct in penis ca sa ii ingroase organul.
- desi avea long-term relationship( din declaratii) si spunea ca isi iubeste f mult prietena avea si o mica candidoza pe care i-o facuse cadou prietena. Ma gandesc ca era aia prea "largita" in gandire si tipul incerca sa compenseze. NU o facea bine si aia isi gasise rezerva.
- cica dna dr l-a tinut juma de ora cu organu la control, intreba ala timid daca poa' sa isi traga chilotii, aia se facea ca nu aude..

No comments: