Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Wednesday, April 18, 2007

Update&net

mi se pare mie sau
1.firefox da din ce in ce mai multe erori; se tot inchide "unexpected"
2.messu cand il mai deschid(asta rar) se inchide el aiurea, merge greu si prost, desi e ultima versiune
3.ma tot freaca un update tampit de windows: ceva cu genuine..parca eu sunt prost sa imi pun o porcarie care nu ma ajuta cu nimic, dar imi reaminteste ca ar trebui sa cumpar nu stiu ce programe in original.
4. nu cred ca sunt virusat :). Oi avea eu vreun trojan, adware, spyware dar nici chiar asa..sa imi dea atatea porcarii
5.nu stiu sa pun treaba cu "last comments" pe blog. Daca se ofera careva sa imi explice pls nu scrieti mai mult de 3 randuri :D

1 comment:

Anonymous said...

paranoiia e activa ;)