Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Thursday, April 26, 2007

Cum poti ajunge pe blogul meu..

Pe astia i-am gasit la referral :P. O fi mult mai multi, totusi niciunul din aia care au cautat pe google nu cred ca au fost incantati de rezultat.

"Tot in cursul zilei de maine, echipa Libearty urmeaza sa se deplaseze la Manastirea Cotmeana, unde un ursulet este tinut captiv, in mod ilegal, de staretul manastirii. " --asta e o stire tare: nu mai au calugarii ce sa faca si trag ursu de coada la manastire?
Tre sa marturisesc ca nu imi place violenta fata de animale..Stiu, majoritatea e dezgustata de asa ceva, totusi mie pur si simplu imi face sila. Tin minte Craciunul, eram mic si cand taia bunicul impreuna cu un vecin porcul imi bagam capul sub perna cand il taraiau afara din cotetz ca sa il injunghie. Ma dezgusta sa vad cum ii pune belciugul ala in nas ca sa il poata trage afara, si apoi un cutit lung in gat. Oricat de tare imi indesam capul sub perna auzeam grohaiturile alea disperate. Era un sentiment de mila si scarba...Niciodata nu am vrut sa tai gatul la vreo pasare, sa o vad cum se zbate fara cap. Uneori ma uitam cu cata placere fratele meu mai mare killarea cate o ratza sau o gaina. Uneori ma ruga sa il ajut, sa tin pasarea de cioc si el sa ii taie cu barda capul ca un calau. Ce porcarie..cum sa tin eu de cioc, sa ma stropeasca cu sange? Anyway, fratelui meu ii placea, ba chiar a injunghiat si porc. Oricum el are ceva sadism in el. Cand eram mici cumparase o capcana pentru soareci si cand prindea cate unu, il tortura. De regula ii ineca intr-o galeata cu apa. Ciudat e ca de altfel, e foarte iubitor cu pisicile, cu ciobanescul lui mioritic..
Eram in liceu cand am vazut pe PC prima oara o executie live. Tin minte si acum..era o tanti blonda si a fost impuscata in cap de la distanta de 1 m. Stiu ca se ruga de ala sa nu o omoare, de fapta il implora. Poc! si capul facu explozie..improscand cu sange peretele din spate. Dupa aia era un film cu niste ceceni care ii taiau gatul unui soldat rus. si multe altele. Recunosc..acestea au avut un impact puternic..cateva zile ma tot gandeam la mortii aia. Dupa aia mi-a trecut. acum aproape ma lasa rece cand mai vad, accidental cate o executie pe net. Ultima chestie care de asemenea pot zice ca m-a tulburat, a fost cand am mers pe la IML. Pute groaznic, ti se intorc matele pe dos de la mirosul ala dulceag, a abator si a putred. S-ar putea turna zilnic cate un film horror, la fiecare autopsie. Mortul de culoarea cerii sau vanat, cum ii este decupata piele de pe frunte si cum ii este relativ smuls scalpul pentru a se putea taia cu un fierastrau craniu. De fapt trasul la fierastrau dureaza cel mai mult.. se laudau aia ca aduc scule electrice... sa speram. Imaginati-va un grasan mort de cateva zile, cu matzele umflate care cand era deschis imputea toata sala de li se facea greata pana si alora de lucrau acolo de multi ani. Ne povestea cum era pe vremuri, cand nu aveau frigidere in care sa ii tina si in sala respectiva stateau cu geamurile deschise, intrau vrabiute si mai gaseau cate un viermisor pe jos. Sau cate un soricel nazdravan tasnea de sub mesele alea si se uita uluit de vizitatorii care ii stricau dimineata. Chestii interesante: mortii sunt cusuti la final, cel mai bine cu panglica de aia de cadouri..e f rezistenta! Am facut si eu niste poze.. aveam una cu un nene cam verzui la fata, pe telefon. Mi se parea cool, desi nu sunt genul care sa ma laud cu cacaturi din astea..Cred ca poza respectiva a stat cateva luni bune. Asta pana intr-o zi, cand am dld poza in computer..brusc s-a marit cat tot ecranul si am vazut mai bine "clientul". Arata mult mai nasol, in special ochii erau f opaci, parca erau chiar gauriti, pielea aia era de fapt patata...ceea ce parea un zambet era de fapt un fel de schimonoseala..delete!

5 comments:

ing said...

Ti-a scapt o varianta, aia prin care am ajuns noi la tine:))

anonimu' said...

Stiu care e varianta..ati luat urma farmecului meu si ati pasit pe potecile intelepciunii, la umbra gandurilor mele.

Laura S. Fox said...

Ce poetic! And your... ego is as big as your ... charm! Ia te uita, neuronul meu overclockat functioneaza inca. El m-a ajutat sa imi dau seama cine e "blonda homofila" inainte de a ma face de ras original. Desi marturisesc ca am crezut ca este vorba de o sora geamana a mea. Hi, hi!

radu said...

pe blogul meu se intră curent cerând lui google "filme cu poponari".

Anonymous said...

you can help bears from Romania by voting for this organization that is building a sanctuary for them:
http://www.vote4cause.org/cause.php?id=34
vote as many times as you want! it's free! and no need to register!
Note that the amount of the donation will depend on the number of votes and, above all, on the number of unique visitors so if you know someone who cares for this cause tell him/her to vote!!!
Voting for this round ends December 31 2007, 11:59 PM