Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Sunday, November 4, 2007

no comment la comment

Postat de un fost roman la 3.11.2007 21:38

Mi-este sila de Romania si guvernantii ei corupti si impotenti. Mi-este sila de ziaristii romani lipsiti de verticalitate, profesionalism si curaj. Mi-este scarba de toti aceia care in numele libertatii de expresie terfelesc numele de roman si ROMANIA asocindu-le cu cele de rrom si Rrom-ania. Mi-e sila de toti aceia care ascund faradelegile TIGANILOR in spatele cetateniei romane. Care este vina mea ca roman de trebuie sa-mi fie rusine de ceea ce fac TIGANII din Romania. Ce ar fi trebuit sa fac eu ca roman cu cetatenie romana ca sa-i civilizez, sa-i integrez pe TIGANII din Romania? Trebuia sa-i fi adus cu forta la scoala? Sa-mi impart banii castigati prin munca cu acesti paraziti? Sa-i spal de rapan si paduchi? Sa ma las batut, insultat, umilit de aceste scursuri imputite si sa pretind ca-i iubesc ca pe fratii mei. Sa le acord apelativul de romani acestor tuciurii evident de alta origine decat cea romaneasca. Spuneti-mi stimabililor ce ar fi trebuit sa fac? Stiu mai exista si tigani corecti. Ori daca mai exista si astfel de TIGANI fac apel si la ei sa sprijine proiectul de lege prin care sa se statueze clar ca nu exista etnie "roma" ci doar tiganeasca. Tiganii pot sa-si ia un milion de nume si sa-si spuna si "ingeri" la un moment dat insa faptele lor vor fi acelea care vor face rand pe rand numele lor de ocara! Romania este in pragul DEZINTEGRARII complete. Romanii adevarati pleaca pe un capat, altii in locul lor nu se mai nasc si nici nu mai au de unde sa apara, caci nu mai are cine sa-i mai nasca. Cei ramasi sunt tinuti in robia saraciei si a coruptiei institutionalizate, santajati in fiecare clipa cu "imigranti din Asia si Africa" ca forta de munca ieftina. Cine sunt cei care-i santajeaza? Pai "imbogatitii" de astazi sunt in proportie de 90% bisnitari de extractie tiganeasca, corcituri de-ale lor avand in sange apucaturi de borfasi si hoti, scursuri din lumea larga care au ajuns in primitoarea Romanie sa-si faca de cap ba mai mult sa-i faca legi strambe si sa o conduca la pierzanie. Mi-e rusine ca sunt roman. Cetatenia romana nu este singura pe care o am. Traiesc intr-o tara libera si bogata, in care domnia legii da un sens existentei mele cotidiene si incredere in viitor. Multa vreme am cochetat cu ideea ca odata si odata ma voi intoarce acasa in ROMANIA. Acum stiu: NU MA VOI INTOARCE NICIODATA acolo. Romania a ajuns o tara minora la cheremul banditilor tuciurii. Bruneteii astia cu sange tiganesc au pervertit totul. Idei ca: "las ca merge si asa", "da-i rasol ca nu se cunoaste", "fii smecher", "cine-i fraier si munceste", "zi ca ei si fa ca tine" ,"capul ce se pleaca...", "fa-te frate cu dracu pana treci puntea"... mi-au otravit copilaria, adolescenta, ma otravesc si acum auzindu-le sau pomenindu-le. M-am saturat de toate acestea. M-am saturat de Romania si cei care sumeaza la Romania de astazi de ieri si dintotdeauna fara sa- doreasca schimbarea in bine. M-am saturat de o istorie intreaga de ticalosie, hotie, lasitate, vandalism, de compromisuri, erori, sacrificii inutile si tradari absurde. De azi inainte nu mai vreau sa ma numesc roman, nici eu nici neam de neamul meu. Nu mai vreau sa stiu de limba romana, de nimic legat de Romania. Bucurati-va tiganilor. Fara nici un fel de lupta, de vreo jertfa v-ati ales "moca" cum va place sa spuneti cu o tara si un nume pe care sa-l terfeliti. Stapaniti-le cu succes. Va veni o vreme in care voi tiganilor veti ajunge si pe meleagurile unde m-am stabilit acum. De aici nu mai am unde fugi de voi, insa credeti-ma de data asta sunt gata sa mor cu voi de gat: pana ma veti termina, voi casapi cat de mult pot dintre voi. Blestemati sa fiti in veac tuciuriilor, bruneteilor, tiganilor, jegosilor, nespalatilor! Sa mosteniti Talpa Iadului si sa va manance viermii cei neadormiti de vii. Nici aerul si nici apa sa nu va ajunga si sa va zvarcoliti loviti de cancere! AMIN.

din Gandul

7 comments:

Anonymous said...

Duamne!! Hai sa ne calmam draga..ce nervos este un fost roman. Lasa draga ca o sa se uite si cacatul asta, sa stam calmi ca nu e un capat de tara! Acest domn mi se pare sicer dus cu capul. Si daca nu mai vrea sa fie roman pentru ca fiind roman va fi tigan, apoi..sa-i fie de bine. Voi nu sunteti mandri ca sunteti romani? Apoi..renuntati frate la cetatenie! Ce doriti sa fiti?! Prea mare tam-tam mediatic. Sa ne revenim zic.

.raoul said...

De unguri nu ne luam? Sasi? Turci? Moldoveni? Hai sa ii punem la zid si sa tragem. Ca romanul e pur, cinstit si harnic.
Sunt profund dezamagit si o sa itzi sterg linkul de pe pagina mea.

Anonymous said...

@anonim(prob ingenua): dus-nedus cu capul mi se pare un om exasperat si afectat direct de tot(toate) scandalurile aparute- Altfel e un simplu comentariu pe care eu nu l-am comentat, ci am asteptat reactiile celorlalti..

@.raoul
ce legatura au moldovenii cu sasii, turcii sau ungurii si cu posturile mele? unde am scris eu ca romanii ar fi puri si cinstiti? sau ca ca zidul si trasul ar fi o solutie?..
cui nu ii convine ce scriu nu are decat sa evite blogul meu- nu o sa imi cenzurez niciodata parerile / sunt deschis oricarui dialog pe subiectele respective. Politica linkurilor e simpla- adaug la lista blogurile care imi plac + toti cei care m-au adaugat la randul lor. Ca sa sterg linkuri nu am inca stabilit inca nici o regula asa ca nu am sters pe nimeni pana acum si nici nu am de gand in viitorul apropiat.. in rest numai bine.

radu said...

măi, am urmat şi eu aceeaşi politică în privinţa linkurilor, până când m-am găsit la cineva pe acelaşi blogroll cu Năstase. asta a fost peste puterile mele de a suporta şi am şters linkul individului.
dar cred că ar trebui să fii şi tu mai paşnic. publici posturi dintr-astea alarmiste, de parcă vine sfârşitul lumii.

Mucegai said...

Ce ma bucur ca n-am citit articolul asta cand era proaspat. Era cat pe ce, sa cred ca esti extremist. Oricum, cand te mai apuca ura de rasa, gandeste-te cum ar fi sa te fi nascut in tabara cealalta. Cat de tare ai zambi la bancul in care se zice ca in loc de barza te-a adus cioara?!

Anonymous said...

Добрый день!

Попался такой вот web-проект:
Beeline в Петербурге

Хотел узнать ваше мнение, будет ли полезна эта тема?

Anonymous said...

businessman http://www.kindel.com/members/Vacuum-Cleaners.aspx peasant http://www.kindel.com/members/Annuity-Calculator.aspx dislikes http://www.kindel.com/members/Bariatric-Surgery.aspx windmill http://www.kindel.com/members/Electric-Blankets.aspx larkin http://cciworldwide.org/members/Furnace-Filters.aspx virtanen