Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Saturday, June 9, 2007

noutati

Ce ti se poate intampla in Bucuresti, daca esti fata: mentionez ca e vorba de colegele mele dragute ;)
1. sa fii impuscata in picior cu un pistol cu aer comprimat, fara motiv dintr-o masina ce merge pe Magheru. Fata imbracata casual, in blugi, tricou- fara nu stiu ce decolteuri sau impresii..Am inteles ca s-a captusit cu un hematom destul de nasol..
2. sa fii pipaita pe zonele intime(sani si fese) de un derbedeu libidinos in statia Eroilor pe la 8 seara si nimeni sa nu intervina in vreun fel
3. sa primesti un bilet de dragoste de la un student negru care cica se afla acolo cu studiu..dar ala statea girofar dupa tot ce avea organe sexuale feminine si se tot uita fux la ea de a trebuit sa schimbe sala.
- cazurile sunt absolut reale, vorbesc de 3 fete diferite, intamplari ce s-au produs totusi in ultima luna.
PS: maine mergem sa vedem homosexualii :))...deja le-am zis colegelor sa nu se imbrace cumva prea colorat si nici eu nu imi iau camasa verde-inchis (nu-s neolegionar, dar imi sta bine :D)..sa nu apara discutii si banuieli :) O sa fac poze cu mobilul, dar nu cred ca o sa se inteleaga mare lucru...

4 comments:

Anonymous said...

Pentru a doua situaţie am o explicaţie, că la celelalte două nu mă pricep:
sa fii pipaita pe zonele intime(sani si fese) de un derbedeu libidinos in statia Eroilor pe la 8 seara si nimeni sa nu intervina in vreun fel
Păi, normal, într-o societate în care statul are un rol crescând, şi se implică în toate domeniile vieţii cetăţenilor, toată lumea se aşteaptă ca statul să intervină :)) ; oamenii nu mai au responsabilităţi morale, din moment ce le poate face altul pentru ei (eventual, din banii lor din taxe, şi mult mai prost decât ei).

monsoux said...

yeah, welcome to the zoo, don't feed the animals, please

Anonymous said...

Din pacate, datorita ploii si a faptului ca nu aveam chef nu am mai trecut pe la Gay Fest. Am venit direct acasa, totusi am vazut niste baieti cu tricouri de la ND in Universitate. Ieri mi-au dat si o foaie A4 prin care ma invitau la marsul normalitatii..

RainBlue said...

ai ratat tu evenimentul?si eu care te asteptam cu relatari fierbinti trecute prin filtrul mintii tale...chiar eram curioasa sa citesc parerea ta despre ce-ai vazut acolo...ai mintit poporul cu blogul...hmmm :-*