Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Sunday, June 10, 2007

Carrefour my love



Am fost in seara asta sa imi cumpar diverse din Carrefour. Dupa ce am luat ce imi trebuia, m-am indreptat spre casa sa platesc. Normal, am ales o casa deservita de o blonda cu sanii mari.. Cea mai mare greseala..proasta a uitat sa imi scoata sigiliu ala antifurt. Logic ca nu m-am intors in Carrefour sa imi scoata rahatul ala, desi pastrasem bonul..urmarea se vede in poze; sper sa o amendeze aia pe vanzatoare daca fac cumva inventarul la cacaturile alea din plastic

2 comments:

RainBlue said...

eram sigura ca odata si odata tot de la blonde o sa ti se traga...:))) asa ca reorienteaza-te asupra culorii parului...da si brunetelor sau satenelor o sansa...:P

Anonymous said...

trebuie sa iti schimbi telefonul ca eu nu inteleg nimic din poza aia :)