Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Tuesday, May 22, 2007

medicinista -1

"Salut jurnalule... ma numesc Aura, sunt studenta in anul 1 la MG si visul de o viata al parintilor mei(implicit al meu) a fost sa fiu doctora. Vreau sa ajut oamenii, sa le inteleg suferinta si sa le fiu alaturi. De asemenea sper sa ma imbogatesc si sa am o cariera si o viata de familie de succes. Dezavantaje: am cosuri, par rar si tuns aiurea de mamica in vacante si weekende, sanii mici, curul disproportionat de mare..nas purciferic. Dar nu conteaza.. Ai mei sunt niste oameni gospodari, in micul nostru apartament din provincie cu 2 camere e multa dragoste pentru unica fiica a familiei X. Sunt perseverenta invatz foarte bine, ma pun bine cu profesori si alte alea. Tuturor ne place sa fim pupati in partile intime, cel putin la figurat, asa ca nu e un pacat sau o rusine. Sper sa fiu cea mai buna din grupa..si de ce nu...din serie. Sa fiu invidiata, admirata de celelate colege mustacioase si sa se laude mama cu mine la ea la serviciu."

 Cel mai mult m-a socat faptul ca am vazut-o pe domnisoara cum a coborat scarile si cum  se plimba cu ma-sa de mana prin campus. Maica-sa- o femeie grasa si tunsa scurt, ditamai scroafa.. Jenant zic..

2 comments:

ing said...

Hai ma ca esti rau :))))
Poate o sa ajunga medicul tau de familie:)))

Anonymous said...

0mg omg :))

Cunosc si eu o tona de asemenea specimene :) Defapt cand zic o tona zic cam 3-4 tipe :))