Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Wednesday, October 31, 2007

famous blue raincoat

L-am descoperit pe Cohen cand eram prin clasa a 9-a la liceu. Dupa aia la scurt timp mi-a cazut in mana albumul original care avea si versurile in interior si imi amintesc ca le citeam a doua zi la scoala, in timpul pauzelor. Mai tarziu am ascultat si restul albumelor. Postul asta vrea sa se refere doar la piesa " famous blue raincoat" desi ar merita cu siguranta amintita si piesa "the future". Conform "wikipedia" povestea s-ar baza pe o intamplare reala, actiunea pentrecandu-se si intr-o nuvela a aceluiasi Cohen- "Beautiful Losers"- totusi acesta a declarat mai tarziu ca nu isi aminteste cine era "jane" desi eu banuiesc ca e vorba de jennifer warnes care dupa videourile de pe youtube are fata de femeie usuratica ( desigur sunt misogin si superficial in aceasta afirmatie). Mai tarziu, Cohen spune ca de fapt impermeabilul albastru ar fi fost de fapt al lui- ceea ce complica si mai mult intriga, mai ales ca nenea a ramas cu mai multe amintiri de la acel articol de vestimentatie( pe care il descrie f clar) decat fata de femeia pe care o iubise.

versiunea -leonard cohen:

versiunea unuia fara boase dar cu ceva talent:

No comments: