Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Wednesday, July 18, 2007

motive

Sunt putine motive pentru care merita sa surfez prin blogurile oamenilor. Unul dintre ele e comentariu unui oarecare radu de 26 ani. Blogul " bed for love" a lui tudor chirila. Postul-legat de concertul rolling stones. Pe scurt- o poveste lacrimogena si depasita dupa parerea mea, cu multe inflorituri a la artistul nostru neinteles. mi-a placut vama veche cand eram mai mic, desi niciodata nu a fost trupa mea preferata. Oricum daca va e lene sa cititi povestea smarandei, a lui luca si restul nu pierdeti mare lucru. Comentariu pertinent( din pacate singurul de acolo(din 29 de comentarii) dupa parerea mea) merita insa "Ai citit si tu pe Marin Preda, mai Tudore, iar acum impresionezi pe adolescentii nascuti dupa '89... Rolling Stones au fost originali, tu cu ce vii? Preferi sa adopti stiluri deja stiute in loc sa faci arta adevarata, in loc sa creezi ceva nou? Nu e un lucru rau, dar asta inseamna mediocritate... Ah, si ce frumos este sa-ti inchipui concertul Rolling Stones cand tu, star autohton, preferi sa privesti de pe scaun dintr-o tribuna, alaturi de directori si manageri de la multinationale, de unde Mick Jagger se vedea cat o schioapa. Tu nu ai idee ce se intampla in public, nu stii pulsul multimii, nu stii ce fel de oameni sunt acolo..."

PS: nu are rost sa mai spun nimic, nici faptul ca nu il cunosc personal, desi l-am intalnit uneori pe strada( are un aer f arogant cel putin in exterior)si avea si o bascalie tricotata jamaicana , nici faptul ca a scris ulterior despre "Schopin si George Sand" intr-un post care se voia tot datator de fiori in zonele intime ale fanitelor visatoare. Ca figurant e..clar.

2 comments:

Unknown said...

pai fiecare bate in piept cu ce are, nu? incercarile de salt peste mediocru sunt mereu amuzante, nu crezi? macar asa, pentru simplul spectator. pana la urma, cine a zis ca trebuie sa fim seriosi cand citim bloguri; ne mai si distram un pic asa :))

Anonymous said...

pai ne distram, ne distram, pana ne plictisim de aceleasi automatisme. nu e vorba de seriozitate cat de previzibil..28 comentarii erau previzibile. Un simplu "mai da-te in plm bah chirila" ar fi valorat mai mult decat toate la un loc, si cand am vazut comentariu acelui radu am simtit o satisfactie mult mai mare. da..tine de egoismul meu si de faptul ca ma incanta(pe blog) doar oamenii care imi impartasesc convingerile si parerile. :D